پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۸۷۰
جمعه ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

فکرشهر: آیت الله صفایی بوشهری گفت: تحقق شعار سال رهبر انقلاب، نیازمند برنامه‌محوری برای حمایت از تولید به ویژه شرکت‌های دانش بنیان است.‌‌‌

 به گزارش فکرشهر از صداوسیما، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار داشت: در حول شعار مهار تورم و رشد تولید باید تمام مسئولان با همت و عزم مصمم خود برنامه‌های موردنیاز تحقق این مهم را پیاده‌سازی کنند.

وی بیان کرد: رشد تولید نیازمند حمایت جدی از تولیدکنندگان و همچنین جوانان فعال در این عرصه است که یکی از الزام‌های تحقق این شعار راهبردی مبارزه جدی با فساد است.

خطیب نماز جمعه بوشهر افزود: برای عبور از مشکلات اقتصادی باید براساس دانش اقتصاد حرکت و برنامه داشت که یکی از این برنامه‌ها بدون ترتیب کمک به رشد و رونق تولید با هدف ایجاد اشتغال است.

آیت الله صفایی‌بوشهری ادامه داد: باید میدان برای جوانان و شرکت‌های دانش بنیان بخوبی فراهم شود و مسئولان با تلاش جهادی از هیچ تلاشی برای خشکاندن ریشه فساد دریغ نکنند.

وی همچنین با گرامیداشت شب‌های قدر اظهار کرد: تاریخ‌نگاران متعدد مسلمان و غیرمسلمان امام علی (ع) را در تمام عرصه‌های فردی واجتماعی شخصیتی بی‌نظیر معرفی کردند.

آیت الله صفایی‌بوشهری گفت: امام علی (ع) از لحاظ شخصیتی عین عدل، ایمان، تقوا و صراط مستقیم الهی بودند.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: شب قدر باید گرامی بداریم چرا که در این شب قدر و ارزش هر انسان مشخص می‎شود و خوب است که در چنین ایامی توبه، استغفار، بندگی خداوند و دعای ظهور امام عصر (عج) بیش از هر زمان دیگر مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری همچنین با گرامیداشت روز فناوری هسته‌ای با تقدیر از تلاشگران این عرصه یاد و خاطره شهدای هسته‌ای را گرامی داشت.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: انتظار می‌رود ایران اسلامی در حوزه فناوری هسته‌ای ابتدا به خودکفایی و سپس به مرجعیت آن دست پیدا کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر